20mar2015

Zostań zauważony dzięki Content Marketingowi

Zostań zauważony dzięki Content Marketingowi
 

Content marketing polega na tworzeniu i publikowaniu wartościowych treści:  
-artykuły,
-posty,
-treści graficzne.  


IDEA CONTENT MARKETINGU
Implementując strategię content marketingu w firmie jesteśmy w stanie przyciągnąć klientów zainteresowanych naszą ofertą. Dzieje się tak, ponieważ komunikacja między sprzedającym a klientem jest obustronna. W dzisiejszych czasach jesteśmy bombardowani reklamą, a nachalne przekazy są wszędzie. Ciężko ich uniknąć stojąc na przystanku, będąc u lekarza, czy też jadąc do pracy samochodem, nie mówiąc o wizycie w centrum handlowym, które jest zbiorowiskiem reklam. Content marketing to zupełnie inne podejście do klienta. Zamiast narzucać odbiorcom bezwartościowe treści, prezentujemy im treść, która niosąc ze sobą wartość merytoryczną jest dla klienta istotna.


JAK WYKORZYSTAĆ CONTENT MARKETING?
Przy tworzeniu treści dla naszych potencjalnych odbiorców ważne jest, aby przekazywać im wartościowe, rzeczowe i wiarygodne informacje, które sprawią, że w ich oczach urośniemy do rangi eksperta branży. Klienci otrzymają jasny sygnał, iż rozumiemy i piszemy o ich potrzebach, co w konsekwencji przełoży się na budowanie zaufania między stronami. W ten sposób, poprzez budowanie długotrwałej relacji z klientem, przyśpieszasz proces dotarcia do osób poszukujących Twojego produktu lub usługi.  

Co zyskasz dzięki  Content Marketingowi:
1) Publikując wartościowe treści przyciągniesz do siebie klientów,
2) Wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, opartą na konkretnych, rzeczowych i inteligentnych treściach.
3) Wzrost zainteresowania Twoją ofertą,
5) Zaufanie klientów,
6) Pozycję eksperta w swojej branży,
7) Ograniczysz koszty reklamy.  

Jak pisać profesjonalne teksty marketingowe?

Teksty zamieszczane na stronach internetowych powinny sprzedawać. Nawet jeśli są one napisane w sposób bezbłędny gramatycznie, nie gwarantuje to efektu w postaci wzrostu osiąganych przez...