22cze2015

Co w Fusionie piszczy? Rozwój szablonów

Większość rodziców stara się dbać o rozwój swoich dzieci. Potomstwo zostaje zapisywane do najlepszych szkół, na zajęcia dodatkowe i jest zabierane na wakacje. Zespół Fusion Marketing wydał na świat swoje własne – FusionSystem. Nie zawsze wszystko wychodzi z pierwszym razem. Po wielu próbach został spłodzony, a następnie zrodzony w bólach marketingowy kombajn koszący branżowych konkurentów przy samej ziemi. Nie pozostawiliśmy jego wychowania samemu sobie i wpływowi towarzystwa. Każdego dnia dokładamy starań, aby nasze „dziecko” było chlubą całej fusionowej rodziny.

Nikt nie może powiedzieć, że to przypadek, ponieważ było planowane. Jak w każdej rodzinie występowały obawy: Czy je utrzymamy? Czy będziemy dobrymi rodzicami? Może jesteśmy jeszcze za młodzi? Odpowiedź brzmi: Decyzja o prokreacji nie była chybiona. Aplikacja ma dopiero półtora roku. Wkroczyliśmy w okres poniemowlęcy, w którym statystyczne dziecko już postawiło pierwsze kroki i zaczęło przykuwać coraz większa uwagę otoczenia. Jak to się ma do FusionSystem? Podobnie, tylko z tą różnicą, że nasze „dziecko” wyprzedziło tych realnych rówieśników. Nie chodzi podtrzymywane za ręce i nie trzeba uważać, że zrobi sobie krzywdę. Biega z prędkością sprintera i jest uważne jak saper.

Rozwój szablonów

W ostatnim czasie postawiliśmy na rozwój szablonów stron. Z dnia na dzień przybywa ich coraz więcej, a nasi klienci mogą cieszyć się z nowego, „świeżego” wyglądu stron satelitarnych. Na pewno zmieniła się koncepcja designu, natomiast nie zmieniło się jedno – intuicyjność wypełniania elementów stałych. Procent niedopasowania szablonu do jakiejkolwiek branży jest bardzo niski. Uniwersalność przełożyła się na częstsze wykorzystywanie nowości. Mamy wśród nich m.in. rozbudowane slidery i box’y, w których możecie przekierowywać użytkowników do usług, terminarzy, newsletterów, galerii lub nawet YouTube’a. To jaką formę przybiorą jest uzależnione od Waszych potrzeb. Dopasowano do nich kilkadziesiąt ikon, dlatego nie musicie martwić się np. o to, że coś nie będzie ze sobą graficznie powiązane. Poniżej przykłady nowych szablonów.

Oblicze FusionSystemu będzie kształtowało się przez całe jego wirtualne życie. Nie dopuścimy do sytuacji, że miedzy klientem a aplikacją dojdzie do „różnicy charakterów” i trzeba będzie się rozstać. Rodzinna atmosfera i wzajemne dokładanie wszelkich starań stanowi o sile tego związku.